Zaproszenie do Domu Misyjnego św. Józefa

Zapraszamy do Domu św. Józefa w Swarzewie!

Na tej stronie możecie sprawdzić najświeższe terminy w naszym domu, oraz nawiązać kontakt, zobaczyć gdzie jesteśmy:

Google maps (kliknij)

Dziękujemy za wszelką pomoc duchową i materialną, którą doświadczamy od Was!

Nasz Dom św. Józefa służy skupieniom, rekolekcjom dla WKC i dla wszystkich zainteresowanych oraz dla innych ruchów katolickich z Pomorza i z głębi kraju oraz jako Dom Pielgrzyma dla osób odwiedzających położone obok Sanktuarium Matki Bożej Swarzewskiej, Królowej Polskiego Morza. Nie brakuje również spotkań dla dzieci i młodzieży. Regularne rekolekcje odbywają Anonimowi Alkoholicy i inni... Latem spotykają się rodziny katolickie...

W Domu Misyjnym (Rekolekcyjno-Formacyjnym) św. Józefa mieszkają i pracują Misjonarze Krwi Chrystusa: ks. Mariusz Szykuła, ks.Zbigniew Lesiczka , ks.Andrzej Szymański.

Pod nasz Swarzewski Dom podlega Podregion Wspólnoty Krwi Chrystusa obejmujący 9 północnych diecezji

KONTAKT Z NAMI:

Adres: Dom Misyjny p.w św. Józefa, Swarzewo, ul. ks. Pronobisa 6A, Poczta: 84-100 Puck

Telefon - furta: 058 / 674 14 29; 510 282 700 (zapisy na rekolekcje, inne ogólne informacje).

E-mail: swarzewo@odkupieni.pl lub dommisyjny@gmail.com

Konto: Dom Rekolekcyjno-Formacyjny. Zgromadzenie Misjonarzy Krwi Chrystusa

PKO BP SA Wejherowo

33 1020 1912 0000 9202 0032 9581 z dopiskiem "ofiara na (...)"

Zgłoszenia: Dom św. Józefa ul. Ks. Pronobisa 6a, Swarzewo. 84-100 Puck . Tel 58 674 14 29; e-mail: swarzewo@cpps.pl , swarzewo@odkupieni.pl lub dommisyjny@gmail.com

informacje o spotkaniach modlitewnych grupy Dobra Nowina na www.dobranowinaswarzewo.blogspot.com

http://dobranowinaswarzewo.blogspot.com/

Zapraszamy na organizowane przez nasz Dom pielgrzymki. Wszelkie istotne informację znajdziecie pod linkiem:

http://naszepielgrzymowanie.blogspot.com/



niedziela, 16 lutego 2014

Bal karnawałowy po Chrześcijańsku 2014







 Bal karnawałowy- Bal Francesco w ostatnią sobotę przed środą popielcową 1-go marca 2014 roku już się odbył.
Rozpoczynamy Mszą św. o godz. 19.00 a zakończyliśmy ok godz. 5.00 rano.  Mottem przewodnim były słowa: Chwalcie i błogosławcie Pana, i czyńcie mu dzięki, i służcie Mu z wielką pokorą (św. Franciszek z Asyżu). W czasie balu przeżywaliśmy tańce, zabawy, konkursy, misteria a także Adorację Najświętszego Sakramentu z błogosławieństwem małżeństw, bądź par narzeczeńskich. I to dla wielu była niesamowita atrakcja.

Dlaczego w ogóle takie rzeczy są robione w domu Misyjnym? Po pierwsze, aby przypomnieć, że człowiek jest jednością-fizyczno-psychiczno-duchową, a więc osobą ukierunkowaną także na Boga. Po drugie, aby pokazać uczestnikom zabawy, że może być wspaniale bez alkoholu i że zabawa ma być łamaniem zasad lub wartości. (xbw)
Ps. Czekam na Wasze świadectwa... 





ŚWIADECTWA:

   Mam 20 lat i pragnę się podzielić z Państwem świadectwem z „Sylwestra po Chrześcijańsku 2013/2014” organizowanego przez Misjonarzy Krwi Chrystusa w Swarzewie.
   Do napisania tego świadectwa skłoniła mnie sytuacja z zeszłorocznej domówki sylwestrowej, w której brałam udział. Wszystko zaczęło się od wypitej zbyt dużej ilości alkoholu, która z czasem doprowadziła mnie do stanu nieświadomości(...).Film się urwał, nie wiem co się po opuszczeniu zabawy działo dokładnie. Z migawek, które miałam w trakcie pamiętam, że doszliśmy do parku... Rano zdałam sobie sprawę, że znalazłam się u koleżanki. Przez cały dzień nie mogłam się pozbierać. Miałam kaca, nie tylko spowodowanego wypitym alkoholem, ale też kaca moralnego. Odczuwałam wstręt do siebie, wstręt do własnego ciała, że doprowadziłam się do takiego stanu. Po przemyśleniu całej sytuacji stwierdziłam, że powinnam udać się zaraz do spowiedzi by w moim sercu zamieszkał pokój. Trafiłam na świetnego spowiednika, który nie ocenił mnie, wręcz przeciwnie wysłuchał i okazał zrozumienie. Takiej spowiedzi potrzebowałam.
   Jak wspomniałam na początku to ten miniony rok pożegnałam w całkiem innych okolicznościach, w Swarzewskim Domu Misyjnym. Organizowany przez Misjonarzy Sylwester ma zupełnie inną formę, nie ma na nim alkoholu, a zabawa przebiega w kulturalnej atmosferze przepełnionej radością, tańcem a przede wszystkim modlitwą, od której się wszystko rozpoczęło. Po Sylwestrze zdałam sobie sprawę, ze można się dobrze bawić i nie potrzeba do tego alkoholu. Ten Sylwester, na nowo mnie nauczył, że warto ofiarować się i zaufać Chrystusowi. Myślę, że taką zabawę powinien przeżyć każdy, kto ma problem z piciem alkoholu.
 

                                                                                                            Chwała Panu!

                                                                                                                 K.J.



                            

2 komentarze:

  1. Czy istnieje możliwość oddania 1% podatku na kościół? Niedługo czekają mnie pity online, a wierze, że Wam się ten 1% należy

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Istnieje możliwość przekazania dowolnej sumy na cele kultu religijnego. Nie jest to związane z 1% podatkiem do odpisu ale kwotę przekazaną na cele kultu można odpisać jako darowiznę. Należy ją tylko przelać na konto i uzyskać potwierdzenie od zakonu, proboszcza czy organizacji przez nie prowadzonej. Jeden procent można podarować np. Salezjanom na misje: http://swm.pl/8375.przekaz-1-podatku

      Usuń